fredag 4 januari 2008

Ut med julen tidigt i år...

Gokväll!


I dag steg jag upp 05.30 för att jag jobba natt, min kära sambo plocka upp mig vid 09.00 och vi åkte till Ainas & åt frukost i hop, det va mys. Hur ofta äter man frukost ute? För mig händer det ej så ofta.


Sen åkte jag på möte på stan, efter det ut till Lund & umgicks med Maja & Konrad och Lisa ! Vi åkte lite bob, pyssla, åt lunch & skratta:-)



Det får gärna komma lite till snö. Årets första vurpa hände i dag jag landa ganska hårt på isen & slog höften skulle gissa jag är lite blå i morrn.


Beslöt mig för att kasta ut i julen när jag kom hem, jag vet det är tidigt men granen är snart död, den barrar i hjäl sig snart så nu är det dags att kasta ut julen, Snart så går hela vardagsrummet i silver vitt & brunt, mycket fint blir det...snart ska en god middag lagas & ikväll se film bara mysa sen jobbar ja hela helgen...






Annars längtar jag hit:









Ha en bra helg alla

Inga kommentarer: