onsdag 9 januari 2008

Ny garderob







Godmorgon!






7.15 fick jag mig upp, jag jobbar natt i natt såjag tänkte jag skulle få mig pp tidigt än om jag har sovande natt, jag försökte lägga mig tidigt i går men jag läser en superbra bok så vid 00.30 somna jag.






I går hade jag inga pplaner på att göra speciellt mycket men ja det blir aldrig så för jag har problem att ta det lungt och sitta still har jag upptäckt. Så i går eller i söndags satte operation fixa garderob i gång. De gick j inte så bra för jag har så konstigt garderob, den är ganska korridor lik och man kan bara hänga in kläder...

Så vi åkte på coop bygg i går och köpte 2 hyllplan & spots. Konsoller hade vi dom fck duga även om dom var olika färger.

Resultatet blev kanon, 2 hyllor som jag sedan tapetserade men en snygg tapet som låg hemma & bra belysning:-)
Nej i dag är det jobb så ska städa undan sen åka och jobba sen hem igen och åka och jobba igen... så här i efter hand känns det väl sådär att jobba så... men bara i dag är okej.

Inga kommentarer: