tisdag 29 januari 2008

Massa snor











Godmorgon
Ja jag hade väl hoppats på för mycket när det gällde min förkylning, jag känner mig inte så mycket bättre alls... inte som jag hoppats, men jag måste i alla bege mig på stan & kopiera pappen & posta paketen...
Sen hem & vila. Nu på morgoen har jag sett Stolthet & Fördom en baserade på Jane Austens romaner. Jag är ett stort Jane Austen fan & har läst & sett det mesta av hennes verk.

& jag skulle rekommenadera alla att göra så, en film har jag osett det är den senaste en ung Jane Austen, jag ska se till att göra så.

Annars i dag har jag varit in på www.hm.com och kollat in rean, jag fick nämligen en kod som man ska uppge & då blir det halva halva i kassa, jag inriktar mig på underkläder har inga, behöver massor...

Nä nu ska jag snyta mig & kurera mig mera

Godmorgon

Inga kommentarer: