lördag 26 januari 2008

Gokväll


Jag borde sova för länge sen... är 00.24 *gäsp* & jag ska upp 06.15, U do the math... Jag kommer att vara trött exakt hela dagen i morrn på jobbet, min tanke var att jag ska piffa till mig på jobbet & dra direkt till Emma på fest, nej nej det kommer ej att gå måste hem & duscha tror jag, jag jobbar 08.00 - 20.00 så *gäsp*.


Ikväll har vi haft besökt av mamma syster & mormor, det var nice,fina presenter fick vi också, seinfeld box, stekpanna, skål, blommor, korg med godis, vin, öl, kex, ost & nötter. & lotion & duschtvål ala Yvonne Ryding serie... luktar underbart
Staden besöktes också i dag & det inhandlades lite småkrafs från apoteket & Åhlens...
Nä dags att sussa... risken att jag håller på att bli förkyld är just nu väldigt stor, min sambo är förkyld, & jag nyser som aldrig förr... F.U.C.K säger jag om det. Trevlig helg alla, jag är på jobbet mestadels

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inga dåliga presenter ni får nu när ni fyllt år båda två! Lyxigt, lyxigt!

På fredag har jag första inskolningen på nya jobbet och jag hoppas att det är ett sånt toppenställe som du skrev!

Ha en bra helg på jobbet!

/Frida W

Anonym sa...

Hur gick det på husvisningen, förresten? Blev ni sugna på att flytta nu igen?!?

/Frida W