torsdag 3 januari 2008

Godmorgon

När jag läser tidningen i morse, dvs NV så kan jag inte låta bli att bli lite arg på intervjun med Skellefteå AIKs sportchef Peo Larsson, Varför är han Sportchef än? Kan någon svara på det? Tror ni han är mutad för att sänka & förstöra laget? Eller bara gammal & ..... pip ...

Sparka GUBBEN!!!!!!!!!!!! ( & jag menar det !!!)

Fick mig upp 08.00 i morse skulle ha varit tidigare gärna vid 06.00 men ja, nu får det lov att va, jag jobbar natt i natt & då stiger jag upp 06.00 så det funkar & jag blir 10 ggr piggare om jag stiger upp vid 06.00 snåret... Jag har sovande natt om ni undrar? I love it!

Alla vårens kläder har kommit & det kliar i mina fingrar jag vill så gärna shoppa, men ja det går ju inte måste spara inför dom eventuella 5000:- kr månanderna...

Jag fick presentkort på Make up Store på 1000:- så jag tänkte ta mig en sminkning & rusta upp sminklådan, sen fick jag lite andra presentkort som jag tänkte handla upp. Jag gillar presentkort, hoppas jag får på H&M när jag fyller år...

Ikväll spelar AIK i Ladan och som vanligt jobbar jag , ar lyckats gå på 3 matcher förra året & det är jätte tråkigt jag har jobbat dom andra, men det kan jag ej rå för. Så är det ju...

Detta inlägg har nästan gått bara i ett kritiskt spår så jag fortsätter... någon läst denna artikel?
KATAJÄVLASTROF

Hoppas hon polisanmäler, men blir inte det konstigt då dom själv är poliser & kollegerna kanske stöttar dom poliser som KRÄNKT kvinnan...

Jag hoppas att detta fall blir annorlunda och inte ett i mängden som att en polis kan sno pengar , köra rattfull, misshandla och fortfarande behålla jobbet? Är detta lämpligt? Som polis ska du upprätthålla lagen & var ett Gott exempel och hålla Lagen, är det så att 2 års polisutbildning är för lite? Är det så att det slinker igen idioter som inte har SKIT att göra på utbildning, vad säger ni min socionomvänner som gått en termin med dessa blivande poliser finns dom? Eller har jag fel?

Tänk att jag själv en dag brann för detta yrke, och tänk att jag insåg att det var inget för mig, det var tur. För nu vet jag ju vad jag vill:-)

Trots detta inlägg så är jag på jättebra humör & kände bara att jag ville få det ur mig.
Jag tänkte avsluta med lite fina kort från http://www.hm.se/ alla fina vårkläder som kommit :-)

Godmorgon














1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och gott nytt år själv! Ska läsa igenom din blogg senare, men tills dess hur är läget? Med jobb, karln och nya lägenheten och allt annat möjligt?

jag ska på matchen på ladan ikväll, hör och häpna, så strax kommer barnvakten och ska få bli lite instruerad i matsituationen!

Ha det jättebra! Kram Frida W