måndag 28 januari 2008

En dag i soffan & sängen...






Gokväll
I morse när jag steg upp 05.30 på jobbet så kände jag att febern var kommen, jobba på till 08.30,fick hämtning, hem slängde mig i säng och sov till kl 13.00, sen har jag inte gjort annat sovit, sett tv, ätit.. typ. Var dock tvungen att skriva klart mitt personliga brev & CV ska skicka in 2 jobbansökningar i morrn. Alla (dåliga)Tv program som går i dag har jag nästan sett, det innebär days of our lives, momento,glamour, 2900 hapiness bara skit. Nu inväntar jag snart det bästa, Cityakuten. har gjort mig en skål hallon lagom till programmet, ska nog slänga ner den i mixern tillsammans med kiwi & äpple, mumma... kanske popcorn till det då, åhh det skulle va gott..


Har också hunnit med att betala räkningar, summerat lite annat & kollat av jobbmånaden januari, 172 timmar har jag jobbat i januari, snyggt säger jag... speciellt nu när jag är ledig 4 dgr... I morgon måste jag posta jobbansökning & posta 2 paket.Så jag förväntar mig stor förbättring i morrn... ska sova länge. Jag har även upptäckt att en tempur madrass är nog världens bästa madrass, vi har en på jobbet nämligen och jag sover som på ett moln, hemma helt okej också, men tempur är nog snäppet bättre fast jag ska inte klaga vi har ju en bra säng... men nästa gång vi ska köpa blir det tempur... Fast jag tror inte dom är så sköna att mysa i ... om ni förstår vad jag menar, någon som vet??
Nä nu ska jag lägga mig i soffan igen...
Godmorgon

1 kommentar:

Frillan sa...

Tempur är en lättknullad säng, så oxå Hästens. Som du märker så väljer jag mina offer efter deras sängar. Måste dock tillägga att Tempur är snäppet bättre än Hästens...vet inte om det berodde på killen eller på sängen.