söndag 27 januari 2008

Förkyld


Gokväll eller Godnatt kanske man ska säga...!??!


Just hemkommen från Emma Lu & har suttit där & tjattrat i 2 h, trevligt trots min förkylning som omfattar rinnande näsa, ont i bihålorna & trött i kroppen. Känner att jag varit lite off och lat på träffa mina vänner & umgås sidan, skärpning.


Vi passade också på att uppvakta min kära vän Sandra som tagit sin exmen som förskollärare, och hon har gjort ett kanon jobb, och kommer att bli en av dom bästa:-) Som grattis present gav vi henne en volume master ala Björn Axén:-) Hon blev glad!


Annars börja jag jobba 08.00 i morse, och sluta 20.00 ruscha hem, såg sista perioden av AIK -Modo, AIK gjorde ett kanon jobb, tyvärr räckte det ej till vinst men grabbarna kämpa, det är också viktigt.

I morgon jobbar jag också men börjar inte förrän 18.30 och har tänkt att hinna en del, jag har massa grejor som bara ligger över mig en hel lista...


* Skicka in 2 jobb ansökningar

*Göra klart smyckes beställningar

*Ringa Vera om min lön

*Skicka in arbetsgivarintyg

*Skicka iväg örhängen till folk runt om i SVEA rike

*Reklamera min nya Miss Sixty jeans

*Träna

*Häfta fast tyget på pallen i sovrummet

*Dammsuga

*Handla mat

*Granska & läsa in mig på denna sida http://www.psykiatriinfo.se/

*Underhålla min karl mer ;-)


Så jag tänkte hinna det i morrn typ... kanske inte, jag är ledig mån-fre till veckan ...

Tagga NER!!!!!!!!!!!Holm. Ja kanske en hinna i veckan lista.

I morgon ska jag då fika med Sandra , det stod inte ens med på listan...

Ni ska veta att jag är en list tjej jag har listor till allt.. men det tar vi en annan gång nu ska jag sova. ( efter jag har läst på Om sjukdomen schizofreni)

Godnatt

Inga kommentarer: