tisdag 22 januari 2008

Underbar dag


Gokväll har just avnjutit en god middag på Tatung , filé black & white med pommes mums, det sköljdes ner med en kall stor stark:-)


Idag har jag gjort roliga saker, vid 11.00 snåret begav jag mig in till stan gick förbi H&M köpte mig en ny vår jacka en trenchcoat, som trånat efter ett tag, sen gick jag vidare till make up store och blev snyggt sminkad. Och gick hem med 3 nya ögonskuggor, 1 puder, 1 concealer, 1 rouge, 1 nagellack , lite Sofia varning där...;-) men nytt smink behövs ibland.
Sen gick jag lite till på stan träffa Anna, Emma & Marri på Waynes för en kaffe, sen blev det stan en till sväng & hitta en snygg blus på Lindex.
Sen kom min kära sambo med ett fång tulpaner och tog hem...
Nu ligger jag bara i soffan ska strax se 23.. har haft en underbar födelsedag
gokväll

Inga kommentarer: