tisdag 18 december 2007

Vilken bra dag



God eftermiddag!

Andra dagen på nya jobbet och det känns super:-) Sen när jag kom hem hade min nyårsblåsa kommit och den satt som gjutet och levde verkligen upp till mina förväntningar, en silverklänning med lite bling bling på:-)

Sen fick jag en bra lön också denna månad så än så länge en kanon dag. ( jag har redan glömt att jag nästan halka ihjäl mig vid 06.30 på väg till jobbet och att en bil blötte ner eller stänkte ner mig)


Ska snart upp på solbacken och köpa nytt pynt till julgranen, jag hittar inte pyntet, och då fundera vi om vi skulle skita i granen ( som står klar och huggen i källaren) Men ändå trist utan gran... Så gran med nytt pynt blir det silver & svart blir det nog och lite rött...

Ikväll ska jag nog kanske träna, om jag inte nu ska måla för det borde jag göra eller jag borde göra båda...
Vi får se...

I morrn blir det jobb igen fast på gamla stället och det känns bra, snart är det ju julafton Stort - är vädret och att snön snart är borta...


Dagens julklappstips


Mine Glas från DUKA (159:-) Nu 99:- Gäller endast i dag





1 kommentar:

Pierre Wikberg sa...

tack för inbjudan, men päronen har portat mig tom juldan.