söndag 23 december 2007

Nytt Godis i stan









Godmorgon!


I morgon är det julafton hihii.... vad roligt. I går var jag på stan med Anna ganska länge vi tog en kaffe och sen gick vi runt, jag handla lite te... mycket trevligt och kul att träffa Anna. Sen mot kvällskvisten så bjöd min sambo på pizza, och sen åkte vi mot hemmakväll för att möta upp sandra & Jocke. Ja vi bestämde film köpte lite godis, och dom har utökat sitt sortiment så Karamelltåget släng er i väggen, När vi hade valt film & skulle betala så frågor dom ju alltid om bonuskortet, och ibland har jag idas dra fram det. Ibland inte. Denna gång så drog jag fram det men då funka det ej så det var avmagnitserat. Så tjejen som expidera mig sa, ja men då kan ju ju änvända dina 78 kr du har på kortet och så får du ett nytt... JAmen självklart vad värt, och varför har jag 78 kr på det ? tänkte jag. Min slutsats är använd era bonuskort där, helt klart Mycket värt... Vi hyrde i alla fall Bourne Ultimatium den sista filmen. Den var bra men jag var inte riktigt på det filmhumöret jag är mer inne på komedier och filmer som SHREK 3 ....


Sen efter filmen slog vi in dom sista julklapparna och myste i soffan.

I dag ska jag hocka upp med Sandra & Sofia och om någon mera är sugen på en fika? Sen ikväll ska jag spela bingolotto med min bror... jo lite töntit ät det men det skiter jag i.

I morrn är det julafton ... och då kommer tomten vilken tomte vill ni ska komma i morgon?




1.


2
3

4



5



6








1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Jag vill att nr 4 ska komma... eller nr 1...