söndag 30 december 2007

Mina nyårslöften...

gokväll!
I dag har jag åkt skridskor, i en timme ändå ganska jobbigt, årets första ( och sista åk ) är alltid jobbigt, fötterna orkar inte med riktigt...Frysa börjar man också göra. Men det var jättekul.


Så hur har vi det med nyårslöften då? Jo förra året hade jag 8 stycken ungefär...


Och jag höll dom flesta förutom träna mer & ej bita på naglarna så jag tar med dom nu då.




Så mina Nyårslöften:


1) Träna Mer


2)Sluta bita på naglarna


3)Äta bättre ( mkt pga magen)






Så det räcker väl så där tycker jag. Att sluta röka fanns ju inte med som ni märkte nej nej jag ska inte sluta än jag håller mig just nu på en bra nivå av 2-3 cigg per dag, ibland inga alls... som i går exempelvis..


Nu ska jag strax börja med middag, och det blir chili con carne med ris, sallad & nybakat bröd, mums hoppas jag på.
Ikväll blir det nog en dusch film och soffan, ska upp 06.00 och jobba i morrn sen är det ju faktiskt årets sista dag...
Klockan 18.00 ska vi infinna oss på Sunnanå Kansliet & äta supé dricka drinkar och ha jättekul:-)
Jag längtar....
Tänk nyss var det julafton, nu är det nyårs.. så snart är det sommar...
Ha en bra kväll...

Inga kommentarer: