onsdag 12 december 2007

Biten av en orm

Godmorgon









I natt drömde jag att jag blev biten av en orm, och ormen ville inte släppa mig, jag var tillsammans med min 3 åriga söta son som grät hysterisk bredvid, det var hemskt för ormen vägra släppa mitt ben. Jag är ju inte ormrädd, men vakna av att jag kasta mig fram & tillbaka i sängen. Undra nu om jag blivit ormräddnu??, huvva.



När jag sedan i morse slår upp NV som vi får i vår postlåda läser jag om denna omtalade dröm villan som är till salu för 13 miljoner, tror ni att han säljer det för att visa upp sig och göra reklam för sig och hans ev nya företag som ska bygga sådana hus, eller att han verkligen vill sälja eller att han bara vill vara med i NV?


Jag tror på alternativ ett att han vill göra reklam för sitt ev nya företag som han ska starta, för INGEN kommer att köpa ditt trähus för 13 millar. Så fint är det ju inte, det är för mycket trä, och hela huset blir för mycket, så om han nu ska starta ett företag och bygga sådana hus så tycker jag han ska tänka till lite före, vill vi skellefteå bor eller andra folk bo i sådanan trä villor???


Hans andra företag gick i k.k så ta det lite lungt med att bygga pampiga villor


För min smak för mycket trä... men vem vet andra kanske gillar??


Vad skulle du välja??



Pampigt trähus för 3 millar









En vinga villa?Eller nedan en Laröd villa??Varför inte ett Älvsby hus?





Eller en funkis villa ( Ovan)?

En Skanör villa?



Jag skulle vilja ha ett funkis hus om jag får välja, men när dage kommer får jag kanske välja men inte mellan hustyper utan mellan vanliga hus.


I dag ska jag bort kl12.30 ska träffa Kerstin på Nordanå, sen ska jag på Rebbans jobb, så blir borta större delar av eftermiddagen.


Dagens julklappstips:


Spa Lampor till Badkaret 135:- för 2 stycken http://www.inreda.com/



Godmorgon

3 kommentarer:

Frillan sa...

Ingen jävla trävilla. Den ser ju t som en fjällstuga för fasen. Nä, tacka vet ja Funkis!

Johanna sa...

ja skulle lätt välja trähuset! även om de är mycket trä så var de jävligt fint!

Anonym sa...

Jag säger också ingen jävla trävilla, funkis helt klart! Kom folk vad tycker ni rösta rösta, Krma frida