tisdag 11 december 2007

Dagens julklappstips

Godmorgon
I dag blev det sovmorgon, ska försöka att göra så lite som möjligt i dag, vid 11.00 ska jag ut och promenera en sväng sen på stan & träffa emmorna.

Ikväll eller efter middagen ska jag & min sambo på stan och handlar lite julklappar. Har ju en del kvar så lika bra att ta tag i det.


Smarta som vi är ar vi lagt pengar i ett kuvert till julklapparna så man behöver inte känns sig fattig när man är klar.


Dagens julklappstips:

Sovpåse för de allra minsta barnen, underlättar vid byten mitt i natten.Praktisk widenecköppning upptill och mjuk dragsko lösning nedtill.När barnet har vuxit ur påsen på längden kan snodden tas bort så blir påsen ett nattlinne.0-3 månader vilket motsvarar ca 62 cl. Just nu 1-års erbjudande!100 kr (ord pris 25o kr)






Godmorgon

2 kommentarer:

Frillan sa...

Måste trycka ut en unge först, innan den julklappen blir användbar =)

Anonym sa...

Jo sant men våra väner producerar för fullt sådå tänkte jag att den kan bli en bra julklapp / Frida