söndag 9 december 2007

Julmarknad & Julskinka





Gokväll








I morse vakna jag kl 10.00 tokbakis, dvs illamående och trött och jäääätteont i huvve.. Så låg kvar till 11.00




Steg upp och åt lite , drack mest te...




Varför bakis då... egentligen borde jag inte var det då jag inte drack så mycket. Men Rebecka kom hit i går och vi smutta på en jättegod glögg, som vi drack kall med is... Hjortonglögg, jättegod var den. Sen 2 öl + 1 till på koffi in, = klappkanon, Och att inte förglömma en trevlig kväll

Sen när jag i morse vakna till liv for jag på nordanå på julmarknad, jättemysigt. Missa ni den så far dit nästa år, det borde vara marknad där flera ggr varje jul. Massa stånd med allt möjligt kul, jag inhandlade en mistel som jag har hängt upp...


Sen blev det en prommis till ICA kvantum och där köpte jag inte julskinka som jag sen gjorde i ordning, i morgon får jag främmande av morfar & mormor & mamma på dagen så jag tänkte bjuda på julskina lussebullar glögg & pepparkakor...


Helt slut efter dagen lilla avsträning så nu ska jag inta soffaposition & äta popcorn.


Kram

1 kommentar:

Frillan sa...

Blev inget ligg med läkarn...tror inte att de som skriver 2.0 på högskoleprovet uppskattar blåsta brudar på samma sätt som vi gör =)