måndag 24 december 2007

God Jul Alla !!!!!!!!!!!!



Godmorgon!




I dag är dagen kommen, den vi alla har väntat på... Julafton:-) Jag ska i dag inte stressa, och ska försöka ge samma råd till min syster vi är exakt lika dana fast hon är 18 år... I dag åker jag till lövånger vi 13 tiden och ska där hämta upp mamma och syster , vi packar bilen full i klappar & sen åker vi till Hökmark. I Hökmark finns min mormor & morfar. När vi komer dit börjar vi lite med maten och ser kalle... sen flyter som kvällen på middag, julklappsutdelning... efterrätt julklappslek, sen åker jag till Lund, där min sambo firar med hans familj, så myser jag där ett tag.




I år är det tack & lov BRA väder det brukar inte var så, så det tackar vi för.


Men en god Jul på er alla nu ska jag börja med en efterrätt till ikväll. Stor Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att vi hinner med fler fika-tillfällen. Det är det anda jag har planerat in under dessa 2 v. Hinner fika med alla er nära och kära!! God jul på dig gumman! Mys nu ordentligt! Puss