lördag 8 december 2007

Myshelg avbruten pga av att vattnet är slut, jo så här var det att i morse är vi steg upp vid 09.00 snåret hoppa jag in i duschen och shampoonera håret och när jag då just ska skölja ur håret så tar vattnet slut, jag står väl frysandes i duschen i ca 10 minuter då jag inser att det är bara att vira i håret och torka av sig för det kommer inget vatten.

Ingen hittar något fel så vid 13.00 snåret åker vi in till stan..., micke på hockey jag på ica maxi och ska storhandla, frysen är tom så det behövdes verkligen, Nu kommer vi till detta igen med julskinkan, 197:- spänn ville dom ha för en sådan, och det är för dyrt, jag vet att jag tog upp detta ämne förra året också och var lika grinig...

Men man måste ju ha en julskinka...
Ikväll vet jag inte vad det blir ska bort på middag nu i alla fall

Kram

Inga kommentarer: