tisdag 25 december 2007

2007 snart slut...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har varit i Estland

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja faktiskt, jag hade ganska många , men jag har lärt mig att shoppa mindre och hantera pengar bättre, stressa mindre, däremot att träna mer & tänka mera på magen gick inte så bra så det får bli mina 2008 nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JA Frida fick Seth , Grattis! Och Maria fick lilla Agnes , Grattis Däremot 2008 så ser jag framemot en ny bebis i Januari, februari, Mars , April, Maj & Juni, 2008 blir ett bebisår...

4. Vilka länder besökte du?
Estland

5. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mera träning & att jag ska var frisk, 2007 var ett riktigt sjukår för mig.

6. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Ja kanske Talinn resan då den 20 augusti 2007 & så klart våran 80 tals fest

7. Vad var din största framgång 2007?
Jobb mässigt eller karriärmässigt, jag har fått insikt vad jag verkligen vill jobb med & att det gör gör känn så rätt, beviset har jag fått via beröm från chefen..och mina smycken som har gjort en liten succé om jag får skryta..


8.Största misstaget?
Kan inte tycka att jag gjort något stort misstag alls....


9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Som jag sa tidigare så har detta varit ett sjukår för mig, med mycket magproblem, men det har resulterat i en diagnos om att jag har en tarmsjukdom, men förkylningar & allmänt trött hela hösten och våren. Så 2008 blir det mera C-vitamin & motion, vitaminer.

10. Bästa köpet?
Resan till Talinn var mitt bästa köp, bara LYX LYX alla borde köpe en resa till Talinn, ( ca 2000 SEK)


11. Vad spenderade du mest pengar på?
I Tallin på kläder, mat & spabehandlingar helt klart värt det, en shoppingstad utav dess like.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja massa saker gjorde mig glad, 2007 var ett bra år, så mina vänner sambo & familj får all cred för det... Och min hobby med smycken gör mig alltid glad

13. Skänkte du några pengar 2007?
Jo faktiskt, till bröstcancerfonden, röda korset & rädda barnen


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Hey there Delailah & Miss Lis låtar, sen nog en massa andra också, Jo Danny från Idol har ju spelats på radion massa ggr...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest, men jag hoppas 2008 blir ett mera res år & att jag får ha semster till sommaren....

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag inte stressat så mycket...

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen i Hökmark hos morfars & på Annandagen med Pappa & Ulla

19. Blev du kär i år ?
Ja alltid kär i min Micke

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Glocalnet. Vad ni än gör teckna INGA avtal med dom . Och vår nya regering nu hatar jag dom mer.

22. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst så mycket böcker mest ELLE, nästa år blir bokår

23. Största musikaliska upptäckten?
Miss Li

24. Något du önskade dig och fick?
Ja massor

25. Årets bästa film?
The Departed

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag jobbade tror jag sen hade vi kalas, snart dags igen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade fått jobbat mera, och vunnit massa pengar & varit mera frisk

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Nja lite tråkig kanske...

29. Vad fick dig att må bra?
Familjen och mina fantastiska underbara vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm... kanske Justin T

Övrigt så var 2007 ett bra år och 2008 kommer att bli helt fabolus!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och om jag glömt något så skriver jag in det sen

1 kommentar:

Jesus' Gal sa...

Merry Birth of Christ!!!

Cheer!