onsdag 26 december 2007

Trasig dusch....& Klump i magen

Godmorgon

Denna morgon börja ju f...n inte bra, duschen gick sönder... Så ja nu har vi ingen dusch slang för den gick av ... Och jag lovar dig att när du är nyvaken intvålad så är detta INGET du vill uppleva.

Gårdagen var jättetrevlig, först gomiddag hos Mickes föräldrar vi åt tills vi stupa... Sen lekte vi lappleken och tjattra en stund.
Jag & Micke drog sedan vidare till Sandra & Jocke där vi drack dansa & lekte tills kl 01.30...

Jag fick veta något i går som gjorde mig ledsen, och en klump satte sig i min mage... Den klumpen är kvar och kan inte sluta tänka på nästa år...
Nu kanske detta låter som en bagatell för vissa, men jag förlorar mina A-kasse dgr, och detta innebär att jag kan få klara mig på en lön på 4000-5000 kr i mån...
Tack nya regeringen!
Vem överlever på 4000 kr i månaden vem?

Inga kommentarer: