fredag 28 december 2007

Lägga ner barnavdelning i Skellefteå? Umeås fel?

Godmorgon

I går var första dagen på länge jag var utan socker, för jag har kanske som många andra ätit ihjäl mig av godis under julen änns det som. I går åt jag INGET socker... hade tänkt försöka avgifta min kropp.

Det första jag gör på morgonen är att starta datorn och sen så bloggar jag & äter oftast frukost vid datorn som nästan jämt består av havregrynsgröt & te & en wasa...
Så som måga mornar surfar jag in på Aftonbladet och läser, denna morgon fick en artikel mig att undra & vakna til liv?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1532516.ab
Artikeln handlar om att på Umeå Lassa har dom hyrt en Inrednings nisse för ? kr ( se lista), och nu så här i sparningstider, hur kan man göra så? Blir lite upprörd över detta
Barnavdelning i Skellefteå måste kanske stänga vilket vore hemskt... Och i Umeå kan man hyra in proffs på inreda ett sjukhus? Finns det inget samarbete??Ingen gemesam budget??
Jag tycker att umeå kan lägga ner något i stället & dom får ta sitt straff om man nu är så dum... eller vad tycker ni?

Ikväll vankas det tjejfest sen johanna i Parken, längtar.....

Godmorgon

Inga kommentarer: