tisdag 4 december 2007

Nytt jobb..


God eftermiddag!


Nytt jobb, första inskolaningsdagen i dag, det blir strö vick men förhoppningsvis ännu mera, hur kul som helst. Lite annorlunda mot för det jag gjort tidigare, lite annan problematik men otroligt spännande.:-) Och jag får en utmaning, men jag gillar sånt och har klarar det förr så... och nu när man har en utbildning så kanske det går ännu bättre...

Annars är jag toktrött & seg känns som jag bara vill sova, tog en lång prommis efter jobbet det var skönt, ikväll blir det popcorn & desperata housewives, och massa pyssel har hur mycket som helst jag ska hinna, tur att det är så roligt:-)


I går inhandlades lite julklappar & julblommor:-) ännu mera pyssel


Kram alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul med nytt jobb. Grattis! Fortfarande inom handikapp? Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Jo inom handikapp fast nu en helt annan grej, ska ringa dig och berätta saknar dig med kram