lördag 22 december 2007

Ont i Ögat



Godmorgon




I går var det glöggfest här, och det dracks kanske inte mest glögg, och trevligt var det också. 17 stycken tittade förbi, och vi höll igång till 00.30 här, sen drog vi vidare på Johanna i Parken. Det är kanske inget jag ångrar men 60 kr in, drack en 1/2 öl, 55 kr och sen gick jag hem. Efter vi hade surrat en stund.


Ja Jag vet att jag är snål, men jag har som sagt dåligt ekonomi eftersom jag är arbetslös, och efter nyår får jag jobba 50% på schema, sen förhoppningsvis vicka 50% vilket jag tror jag får men vad vet aldrig. Så det gäller att tänka på alla utgifter...

Denna höst har varit en fattig höst. Men man ska inte klaga finns ju dom som har det värre.


Ja i går var en trevlig kväll, och i morse när jag vakna så hade jag jätteont i ögonen, jag har fått en jätteögoninflammation.


Typiskt..


Massa städ blir det i dag tänk er 17 stycken och alla drack 2 öl var, drack glögg i ett glas öl eller vin i det andra det innebär att jag måste snart diska 34 glas+ att några drack whiskey och en annan glögg i andra glas så ca 50 glas...


Tur vi har diskmaskin... nä det har vi ju inte...det var ju i min dröm ja...




Jag tänkte försöka göra mig anständig och gå ner på stan & träffa min kära vän Sofia och ta en kopp... sen handla en conceler då min är slut...




Ikväll blir det kanske bio eller film eller nått annat kul med Sandra tror jag, sen i morrn är det bara 1 dag kvar till Julafton...


Uppesittarkväll... Vad ska alla göra då? Supa? Nä inte supa, vem vill vara bakis på Julafton? Inte jag..


Kan vi inte typ sitta och mysa i soffan spela bingolotto, rimma på paket och ja ha trevlig?




Dagens julklappstips


Djungeldjur Mini friends Mjuka små djungeldjur, ca 26 cm
Pris 89:- På Åhlens

Inga kommentarer: