måndag 3 december 2007

Trött men glad


Godmorgon!


I går så besöktes Umeå, på väg ner möttes via av snöstorm, som inte var så kul att köra i, tur min sambo körde hela vägen dit och hem. När vi kom till Umeå var det klar himmel & lite kallt, vi besökte sjukhuset och när vi kom ut därifrån var det blia. Så 3 årstider inom loppet av 3 timmar...


Vi svängde också förbi EXPO affären jag alltid besöker då jag åker till Umeå. Där fynda jag 3 grejor, dekor sten, laundrybag röd & en ny lampskärm, 150:- kr skulle jag betala för det, men när jag väl kom till kassan blev det 38:-. Jag reagerade inte för jag var så trött, utan jag såg det sen när kolla på kvittot när vi satte i bilen på väg.. Så då var det för sent.... hehe


Trött är något jag varit i helgen, alarmklockan har stått på 7.00 och jag har klivit upp städat, städat & åkt till umeå...

Sen jobbar jag nästan hela veckan och det innebär tidiga mornar hela veckan.


Känns som att förkylning har släppt så i morgon ska jag träna:-) Äntligen...


Snart är det julafton bara 21 dagar kvar:-)
Jo den 15 december blir det förmodligen/kanske inflyttningsfest hos oss, VÄLKOMNA, så boka in det.


Kram


Inga kommentarer: