torsdag 20 december 2007

Klart

Gokväll


Nu är allt klart, med julklapparna känns skönt, i morgon kväll blir det glögg partaj här. Det ska bli mycket trevligt.

Jag har nyss kommit hem från jobbet & lagar min matlåda inför lunch i morrn, ska upp 05.45 och jobba till kl 15.00 , då ska ev syrran komma och fräscha upp mig och kanske skapa ny look... vi får se...


Magsmärtorna är inte bättre så jag måste försöka inhandla någon slags medicin i morrn, så jag får lite julfrid i magen och kan äta.


Nu ska jag dra dammsugarn över golvet så jag slipper i morrn, resten av städet och disken har min sambo fixat:-)


Ses i morrn


Jo här kommer ett julklapptips inför i morrn för i morrn har jag dataledigt...


1001 filmer du måste se innan du dörSteven Schneider

Pris 179:- på Åhléns

Inga kommentarer: