torsdag 20 december 2007

Grön Jul

Godmorgon



Vi ser ut att få en grön Jul, vilket känns trist då vi haft snö. Det enda jag önskar är att julafton är fin, och att det är bra väder, INGEN snöstorm please...

Jag ska ju köra en del och har varit med om hemsk heter på julafton, snöstorm, liten bil , ingen sikt , tog 2 timmar att köra 5 mil = Julafton för 2 år sedan. Så snälla låt det var okej väder...



Men visst är det tråkigt att väderet ska vara milt just innan jul, jag försöker ändå jobba på julstämming, genom att klä granen lyssna på julmusik... men ja det funkar väl inte så jättebra ...
snön gör faktiskt mycket..sen är man ju inte barn längre..



Jag har just slutat att jobba, och ska äta frukost och sen göra mig redo för stan, dom 2 sista julklapparna ska inhandlas , kl 15.30 börjar jag om att jobba igen...

Missa AIK match igen... men jobbet måste gå före..



Dagens julklappstips





Spargris i kermaik Åhléns 50 kr

(den vill jag ha!!!!!!!!!!!)

Inga kommentarer: