onsdag 19 december 2007

Godmorgon


I går inhandlades julpynt och granen blev klädd, helt okej blev det. Jag mådde resten av kvällen fruktansvärt illa och gör det även nu, så klart är det magen. Typiskt att jag mått bra i snart 2 månader och NU just vid jul ska det komma.

Min läkare ska ringa mig i dag och vi ska prata om min tarmsjukdom. Hur jag ska leva bättre med osv, då den ej går att bota.

AIK tog viktiga poäng borta mot Luleå i går, känns super, nu hoppas vi på vinst på torsdag då är som julen räddad;-)


I natt jobbar jag natt börjar 16.00, slutar 7,00 torsdag börjar om 15.00 torsdag jobbar till 21.00.

Innan jobet börjar ska jag städa bort från källaren och åka på soptippen med skrot igen, sen vila en stund innan jobbet.

Jo på fredag är det glöggkväll hos oss, ta med lite glögg eller annat gott:-)


Dagens julklappstips



DKNY Be Delicious 30 ml 295:- Åhlens

Inga kommentarer: