söndag 16 december 2007

Julbord= väldigt mätt


Gokväll


efter 2 timmars ätande så sjönk jag sakta ner i stolen och kände att jag ätit för mycket. Men så är det väl alltid???Min helt klara favvo är prinskorven och brie osten i löve it.:-)
Vad har ni för favvo??
Så nu såhär 5 timmar efter ätande är jag fortfarande lika mätt... konstigt...
Ja ett problem har uppstått jag har upptäckt att mina favvo skor är trasiga och måste lagas, + förra veckan gick mina andra skor sönder men dom är inte ens värda att laga , men fuck också säger jag, som har lite pengar och inga skor har ... vad ska jag nu göra?
I morgon börjar jobb veckan, jag jobbar hela....38 timmar ..nästan heltid...
Känns faktiskt skitbra.
Jag kom också på att jag behöver en makeover med min frilla så syster ska kanske på hennes jullov göra om mig, och min idé är ganska drastiskt och jag kommer att bli fabolous...
om det nu går... och jag vågar ... ni får väl se...
Gokväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tell me! Vad ska du ta dig till med håret...

Inreda Mera Hemma sa...

hehe... nej du får hålla ett litet tag...