måndag 29 mars 2010

Tröttast i Sverige?

Godmorgon!

Idag sa vi godmorgon 05.00, det sitter en mamma och en skrikande bebis utanför min dörr och dom har suttit där i 1,5 h nu snart...
Varför då, kan man undra? Ja antagligen för att vi är på BB. Jag har sovit bättre än i går, men ändå sovit dåligt. Öronpropparna hjälpte INGENTING, du hade rätt Elin, måste köpa mig ett par bättre. Jag fick bara ont i öronen av dom.

Jag kan inte låta bli att längta hem till min säng, tänk att få sova en hel natt utan ett skrikande barn. Visst kanske nån tycker bra att jag övar, men NEJ jag har inte tänkt öva eller träna nu på detta, Tack det är bra. Finns ingenting postivt med detta, jag blir bara mera stressad av detta, då jag inte får sova. Sen frusterad, irriterad. Min mage stannar av, vilket gör att jag har haft mera sammandragningar. Under hela helgen. :-(( Jag kanske inte ska gnälla men jag måste få det, lite grann. Jag vet att dom som liven måste få skrika.

Men jag hör inte hemma här, skicka hem mig, jag kommer gärna tillbaka med min bebis och är med glädje vaken på nätterna då hon eller en annan bebis skriker men inte nu, NEJ inte nu!
Jag kommer inte ens orka föda nu.

3 kommentarer:

Emma J sa...

Stackars dig frida ! de värsta som finns är att inte få sova på nätterna.man blir verkligen på dåligt humör stressad å man vill inget heldre än att bara sova.då alma va född så vare inte heller många timmars sömn. man blev inte på de bästa humöret å alla hormoner gjorde INTE saken bättre.och de är väldigt lyhört på BB hade åxå nån skrikande bebis dom första dygnen.å ändå bodde dom två rum bort.men de hördes väääl.
kram kram

Anna sa...

Öronproppar är klockrent. Sover själv jämt med öronproppar. Så skönt att plugga in dem i öronen och höra hur omvärlden stängs ute. Man slipper höra alla störande ljud och sover mycket bättre. Testa apotekets rosa öronproppar av vax. Hur sköna som helst och gör inte ont i öronen

Inreda Mera Hemma sa...

Nej jag håller inte med om att öronproppar var skönt, jag fick ont och skriket hördes precis lika mycket utan som med, men jag måste kanske testa en annan modell??