lördag 13 mars 2010

Inte enligt planerna




Åkte ambulans i natt från Skellefteå till Umeå, bebisen är på g och vill ut. Låg och hade fredagsmys till Stieg Larsson film och tyckte jag mådde konstigt, det var förvärkar väl inne så var den redo. Lite tidigt än men det går säkert jättebra ändå, ligger med dropp och får kortison och jag tappas på blod. Tror detta blir bra när det än blir, har bara lite svårt att ta in allt. Blir nog Umeå bo ett tag säger dom. Håll era tummar


Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå

5 kommentarer:

Lina sa...

Det vet du att jag gör!!! Tänker på er hela tiden!! Tror att det kommer att gå bra! ..men det blir ju en stor omställning såklart..

Sror styrkekram!!!!!

soffan sa...

Hoppas allt går fint! Men de vet jag att det kommer göra! Kollar in bloggen för update och eventuellt en bild på miraklet såsmåningom!

Johanna sa...

Håller alla tummar ja kan! Det kommer att gå bra! Lycka till och massa kramar!!

Anonym sa...

Hej Frida,
Du känner inte mig, men jag brukar kolla in din blogg på smycken iband. Vill bara säga att jag var med om exakt samma sak i november... amulans från Skeå till Umeå med bricanyl, cortison, dropp osv. (Har fått en underbar liten kille i vecka 27 på drygt 1000g.) Men tänkte bara säga att du kan inte vara i bättre händer än du nu är!!! Barn4 är sååå FANTASTISKA!!! Slappna av och låt förlossningspersonalen sköta sitt jobb. Lyssna på din kropps signaler och följ bara med! Sedan kommer Barn4 att ta enormt bra hand om ert lilla knyte!

Lycka till!
Mvh Sofia

Anna Åberg sa...

Hej! Och hoppas att du/ni(?) mår bra!! Snabba ryck du!:)Det kommer att gå jätte bra! Josefs kusin föddes redan i v.28. Fick då ligga i kuvös, men var pigg! Väntar med spänning på att få se erat underverk!! KRAM KRAM /Anna