lördag 13 mars 2010

Starkare

Gokväll
Har just ätit min lördagsmiddag, smakade utmärkt:-)





Jag känner mig mycket starkare trots droppet som hittentills gjort mig svag och skakig. Droppet är nu minskat igen till 30.

En barnläkare har varit här från avd 4 och informerat vad det innebär att föda i v.30. Känns tryggt. Sen ska vi upp dit och checka in, när jag får gå mer än 3 meter till toa.

Känsla: att bebisen kommer att stanna inne ett tag, kommer inte idag i alla fall. Blodprover är tagna nya, för dom tagna igår var lite dåliga, ont om vita blodkroppar. Hoppas det visar bättre nu:)

Pappa & Ulla har Varit söta och tittat in med lite kläder och film. Så ikväll ska vi mysa i sjukhus sängarna och se en komedi och äta lite godis.

Jag har läst ganska mycket på nätet om prematur och det känns bra. Dom är så duktiga idag

Hinner inte svara i telefon och på alla sms men tack alla fina för orden och allt pepp, det behövsdet värmer

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå

3 kommentarer:

Emma sa...

Åhhh när ja läser din blogg så blire så blanade känslor...man är inte direkt beredd att föda tio veckor för tidigt,
men jag hoppas allt går bra för er och ni verkar vara i goda händer så jag hoppas de går jätte bra för er !!
många kramar till er !

Rebban sa...

Det är skönt att ni känner er trygga och att de tar väl hand om er i Umeå... Du ska absolut inte bry dig om att svara på mess och hälsningar. Vi vill bara visa att vi tänker på er... rå om varandra och låt personalen sköta resten. Massor med styrkekramar från mig och danne.

Ps. Hälsa den ivrige lille vännen att det bara är en massa hockey på teve så det är bättre att ligga kvar ett tag och invänta sommaren... Sådeså!

Anna Å sa...

Håller helt med Rebban! Känn bara lugnet och fokusera på er nu!! KRAM