måndag 15 mars 2010

Inte så bra




Kvällens koll visa att jag har rört på mig för mycket, att en dusch och att åka rullstol var för mycket aktivitet. Känns tungt att höra, i morgon får jag inte åka rullstol bara ligga. Får nu också sprutor med blodförtunnande så jag inte får blod proppar.

Tårarna har runnit och jag är slut. Svårt att landa just nu.

Men jag få se framemot morgondag med nya tag. Pappa kommer i morgon med grejor.

Godnatt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå lassarett

4 kommentarer:

Dessie sa...

Men gumman! Låt du tårarna rinna, man brukar känna sig lite lättare efteråt. Passa på att begrava dig i bra böcker, brodera nåt fint på sängkläder till spjälsängen, mata in film på film i dvd:n, lär dig sticka, nätshoppa och passa på att sova!! =) Och kom ihåg att det är övergående... Bara ett litet tag och sedan kommer ni att få hålla världens finaste lilla skatt i era armar och då kommer allt det jobbiga innan att kännas som bortblåst.
Styrkekramar

Elin sa...

Jag förstår att det känns jobbigt men ni är verkligen på rätt ställe och blir bra om händertagna. Tänker på er och följer bloggen varje dag. Kram

Anna Åberg sa...

Förstår att du har det jobbigt!! Kämpa på!! Snart är det över och tro mig när du håller bebisen i dina armar kommer du att känna att det var värt varenda jobbig timme i sängen!! Men tycker synd om dig! Det vart väldigt utdraget och jobbigt innan bebisen kommer...hoppas att du kan sova och få krafter så att det inte blir så tungt på upploppet.... Hoppas varje gång jag slår på datorn att ni ska sitta där på en bild med ett litet knyte i armarna! :) KRAM

Inreda Mera Hemma sa...

Tårarna har runnit och kommer att rinna, allt är omtumlande och nytt. Mycket tankar hela tiden, det är så fantatiskt det ni skriver och stöttar ossfinaste vännerna  jag längtar mycket efter vår lilla men hoppas att jag får vara gravid ett tag till nån vecka i alla fall, jag tror dock stenhårt på ödet och att det är meningen om det händer. Så jag litar på ödet. 