torsdag 25 mars 2010

Dålig sömn

Godmorgon

Jag sover inte bra, har svårt att somna, tjejen i magen vaknar alltid på nätterna och har disco i magen, sen så vaknade jag ofta av bebisen i rummet bredvid som tok skriker, skrek nog hela natten, även förra. Jag trodde inte bebisar kunde skrika så mycket?!?!

Snart helg är tok peppad, emma kommer förbi i morrn, sen kommer Micke också. Hoppas nån fler hälsar på också :-)))

Nu ligger jag med en CTG kurva, den ser bra ut, igår var den inte lika bra alls, hade 1 ganska starka sammandragning på 85. ( bilden visar 12 vilket är normalt, en sammandragning är ca 25 ---->) sen några till.





Magen växer och det är blir mindre och mindre plats





Min mage igår...

Nä snart frukost sen dusch

Godmorgon


Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå

2 kommentarer:

Vänön sa...

Hej Frida!

Var tvungen att lämna en kommentar, så att jag liksom inte bara "smyger" in och läser om ditt / familjens privatliv...sorry! Jag önskar dig och hela familjen en skön vecka, lugn och ro att få sova och jag hoppas att det händer lite "happy - nings" så att du får några goa och härliga skratt varje dag! Såg vackra pärlor på ett tidigare inlägg, skönt att få pyssla förstår jag. Håll ut, håll ut och killa på magen från Stockholm! Kram Sara.

Inreda Mera Hemma sa...

Hej hej, ja en lugn vecka önskar vi oss jag ligger still och försöker få tiden att gå med film pyssel och sömn, går ganska bra, får en stor belöning sen och den längtar jag efter. Kram