tisdag 30 mars 2010

Tisdagkväll

Gokväll

Bild lånad:Norran.se
Sitter här & ser AIK Färjestad, riktigt spännande. Jag har världens nackspärr. Min kropp mår inte så bra längre av detta sängliggande. Jag är sjukt less och tungt är det. Jag jag har ju inget val så kanske inte ens ska gnälla.
På torsdag morgon 08.00 har jag nytt Ultraljud= Nya besked, då kontaktas Skellefteå och därifrån utgår vi. Troligtvis blir det till Skellefteå tisdag om allt fortsätter i samma takt.
Har haft mindre sammandragningar i dag & det känns bra. Är dock orolig för min kropp, den börjar ge upp känns det som. Stel i varenda led, känns det som. Jag förstår inte dom som ligger längre i sängläge, hur kroppen orkar föda sen?? Jag får inte ihop det.
Hoppas på en bättre dag i morrn, mindre stelhet.
Bror kommer i morrn :-DD Ska bli kul

Godnatt

Inga kommentarer: