onsdag 17 mars 2010

Funderingar

Nu ligger jag på B.B och kollar in mitt nya rum


Numera har jag egen toa. men ingen dvd En barnmorska titta förbi och vi prata lite och jag undrade om det fortsätter vara så här lungt får vi åka hem då? Eller till skellefteå ? Ja det får ni, vi får se om det fortsätter vara lungt i nån dag till. I morgon blir det ett nytt ultraljud. Känns bra att vi hamnat här det innebär att det lugnat ner sig. Jag tycker min sambo ska åka hem idag och andas, ladda batterier komma igen i morgon. Får se hur det blir.

Men vi tar 1 timme i taget. Snart kommer mamma och syster

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå lassarett B.B

5 kommentarer:

Anna B sa...

Hej vännen!
Skönt att ni fått flytta!

Om du känner att du vill ha sällskap av någon så hör av dig. Tänkte om Micke behöver åka hem o ladda lite. Jag kan komma i helgen o hänga med dig så slipper du vara ensam. Eller nästa vecka, eller när du vill. Hör av dig bara!

Kramar

rebban sa...

Håller med föregående talare!
//rebecca

Inreda Mera Hemma sa...

Vad gulliga ni är, ni får hemskt gärna komma hit jag behöver pepp och surra om lite annat. vi kanske inte planerar något men om ni har tid lust i helgen i morgon efter ultraljudet får msn kanske mera besked. Kram på er

Anna B sa...

Jag kommer gärna o hänger,snackar lite skit bara...
Men som du sa, Vi behöver inte bestämma något ännu, utan invänta helgen o se vad som hänt( o inte hänt) då!

Kramar

Inreda Mera Hemma sa...

Låter som en bra ide att vi inte bestämmer så mycket men lite, i morrn känns som dag med mera besked om läget:-)) hänga och snacka skit Gud så trevligt vilken lyx:-)) jag kan drömma om att det blir av:-))