onsdag 10 mars 2010

Snart kommer dom...bebisarna


Snart kommer bebisarna... först ut är Emma & John, sen Lina & Simon sen Vi, sen Anna & Mattias , sen Rebecca & Daniel...

Jag gissar ....

Emma & John - En Pojke

Lina & Simon- En Tjej

Vi- En tjej

Anna & Mattias- En kille ( men det tjuvkikat där;-D

Rebecca & Daniel- En kille...

Jag har totalt blivit spådd 3 ggr och alla har spått att det blir en tjej, 3 barn ....

Spännande... känns som det är en liten Elle därinne eller Agnes... jag tror en Elle... Längtar Massor

Vad gissar ni???

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag håller nog med dina gissningar! ..men kanske att emma och john får en tjej?? Eller jag vet inte.. Men jag tror definitivt att ni får en tjej!! Skulle vara kul om trenden vände och det föddes massa små flickor! :)

Ses ikväll!!

Dessie sa...

Ja jag tror ju kille för Emma&John och tjej för dig&Micke fortfarande! Men jag vet inte om det bara är för att alla namn som jag har hört från Emma är killnamn..... man jag tror iallfall på en liten Elle för er! =) Kramen

Rebban sa...

Ja det blir spännande att se vilka små vänner som behagar att titta ut.. Nu närmar det sig med stormsteg :) GALET!!