torsdag 18 mars 2010

Oops

Gick inte riktigt enligt planerna detta ultraljud, jag är öppen ännu mera. Om hinnan bukta våga hon inte kolla. När vi vara klara skulle vi skynda oss hit. Hon blev lite nervös tror jag.

Sen så fråga jag om det var en dam eller herre, en liten dam ligger i magen en Elle kanske?
Som vill ut nu?!?

Ligger och dricker kaffe väntar på mera besked vet inte riktigt vad detta innebär om jag ska föda snart eller bara ligga??

Men vill Damen komma nu så kommer hon väl??

Mera uppdatering då vi träffat läkaren, dröjer det då vet ni att jag föder:-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå

6 kommentarer:

Elin sa...

Oj! Va spännande! :) Det är väl bara att gilla läget om det är så att tjejen vill komma ut. Jag väntar med spänning för att få höra hur det går för er :)

Dessie sa...

Aaaaaaah, jag visste det! Jag har verkligen hela tiden trott att det va en lill-Frida som låg där i! =) Så mysigt! Vi får väl hoppas att hon inte riktigt måste vara lika effektiv som mamma och komma ut redan nu! =) Fast vi längtar ju sååååå efter att träffa henne.
Kramen

Lina sa...

HIhi!! Jag visste det!! Vi får se om vi är lika bra på att gissa resten av bebisarna då!!!? ;)

rebban sa...

Ja... det blir intressant att se om dina gissningar slår in :) Så härligt med en liten miniFrida :) Men knip ett tag till..
kram

Anonym sa...

Jag försöker att knipa;-) men jag ligger mest still. Det är en konstig resa det här. Jag tror hon kommer i natt men hoppas hon kommer om nån vecka.../Frida

Anna B sa...

Mys med en liten tös! Får man boka henne inför vår lillgrabbs giftemål? Tvångsgifte är väl okej, iaf för våra små?