torsdag 25 mars 2010

Torsdag kväll

Gokväll

Ligger och ser förkväll på TV4, har blivit en del av min rutiner i min händelsefattiga vardag. Är väl helt okej program.




Inte mycket har hänt idag, jag har sett sex and the city, skrivit brev, duschat och ätit.

Insåg också ekonomiskt hur fattig jag nu är, och att jag förblir det under min sjukskrivning, känns deppigt, en grej jag glömt. Jag ska försöka att inte tänka så mycket på det jag blir både ledsen och stressad. Men ingen blir ju rik av att bli sjukskriven, eller??

Nu snart är det ctg kurva, spruta medicin och godnatt, längtar tills i morgon då får jag se hur mycket tjejen väger, ultraljud dags. Micke kommer, sen kanske Ulla tittar förbi. Sen är det ju helg och vi går mot v.32
Gokväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå

2 kommentarer:

Elin sa...

Sjukskrivningar är aldrig kul, men du får tänka på lilltjejen som mår bra av att du vilar extra mycket nu.
Hoppas att du får sova i natt utan disco i magen :)

Inreda Mera Hemma sa...

Nä men dom ska väl kanske inte vara så roliga, skulle väl få en sämre effekt i detta land:-)) jag hoppas på en god natts sömn, ska upp tidigt fredag har ultraljud 09.00 , blir spännande