lördag 20 mars 2010

Besök

Rebecca & Anna har just lämnat mig, vi har ätit och surrat i flera timmar. Känns som jag har fått mera kraft och pepp. Tack tjejer


Magen är jättelugn och det fortsätter vara mindre sammandragningar och stilla, inte dock helt det dansas på lite men det gör inget. Snart börjar Aik färjestad, tänkte lyssna på matchen via radion.

Annars ikväll blir det en film sen en CTG kurva sen sova.

Imorgon kan jag se fram emot besök och att duscha. Sen kommer Micke också

Ha en fin kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå

2 kommentarer:

Lina sa...

Hade varit så trevligt att hälsa på dig!! ..men jag kände inte att magen ställde upp på det riktigt.. ;)

Låter bra att du fått fylla batterierna! Det kan behövas! För mig blir det också bara lite film och chill här hemma, jag och Algot... Varför älskar alla utom jag hockey??? Hmmm, vet inte om det är mig eller ALLA andra det är fel på! Jag tycker alla andra.... ;)

Vi hörs och ses snart för hoppningsvis!!

rebban sa...

Tack för idag... det var mysigt att tjattra lite :)

Lina jag är med dig.. hockey är bajs!

Trevlig kväll.. kram