måndag 15 mars 2010

Middag

Snart middag, jag lyxar idag och äter en kycklingsallad från Ica


Sov en stund efter rullstols trippen, sen kom en barnmorska in och prata med oss hur vi kände och lite hur man behöver landa mentalt, jag tror jag har landat eller börjat landa. Jag jobbar på det och ni hjälper mig och att blogga hjälper mig.

Jag har lite sammandragningar nu och då, så fort jag reser mig typ.. Men det är inte onormalt, det blir ju ett tryck ner och bebisen ligger ju och trycker.




Ikväll blir det kanske att se lite tv och vila och kanske besöka prematur avd 4. Hade planerat att Micke skulle åka hem och hämta lite grejor men det blir inget av. Tar ändå 4 timmar och på dom 4 kan det hända mycket, bebisen kan ju komma. Vi får be någon komma, nu middag


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå, lassarett

2 kommentarer:

Emma sa...

Hej!! Jag åker ner till skolan på onsdag, så är det något ni behöver så kan jag komma med det!!!!

Dessie sa...

Oh det slår kullerbyttor i magen då jag läser! Detta är sååååååå spännande! Snart får ni träffa ert lilla mirakel. *total lycka* Håller tummarna för er och hoppas att värmen från våra kramar här hemma känns ända bort till Umeå! =)
Puss