onsdag 31 mars 2010

Onsdag dag 18

Godmorgon

Frukost & CTG är nu avklarad och nu ska jag strax hoppa in i duschen. Kurvan såg bra ut. Jag är öm i hela kroppen & har sovit dåligt:-( Sovit men dåligt. Min kropp säger till mig att den vill upp och gå och inte ligga mera. Jag upplever att det går bättre och bättre, har träningsvärk i benen, det ni. Men i  måndags upplevde jag att jag fick sammandragningar då jag ställde mig upp. Dom  är nu helt borta. Har nästan inga sammandragningar alls. Får se om läkaren säger något om det i morgon. Om det blir mera att jag får gå.

Annars vill jag bara åka hem. Jag är så less på sjukhus att jag nästan inte står ut. Min kropp står inte ut. Helt ärligt fattar jag inte hur jag ska fixa att ligga här 1 vecka till!?!? Min rygg kommer att vara helt paj.

Jag gläds verkligen över att AIK gått vidare:-DD

Lillebror kommer i dag, ska bli kul, annars händer det ingenting..ingenting

Inga kommentarer: