torsdag 18 mars 2010

Kräkhallon




Ica återkallar ALLA förpackningar med euroshoppers Hallon 500 gr. Då man funnit en bakteri som gör att man kan få vinterkräksjukan.

Vanligtvis äter jag en förpackning i veckan av dessa, nu gör jag ju inte det tack och lov.

Veckans vara på Ica är dessa Hallon för 25 kr, lite opassande och komiskt.

En kommentar på Aftonbladet var att man kan ju koka sylt på hallonen då dör bakterien men man måste använda plasthandskar.

Jag väljer nog att lämna igen dom.

Jag är annars helt slut känner som om nån kört över mig med en traktor, ska nog sova lite
- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå

2 kommentarer:

rebban sa...

Haha.. jag vet! Har tänkt på att du lever på frysta bär flera gånger.. Man har ju hört om det under en längre tid nu... men jag har inte brytt mig om att kommentera eftersom jag är lite mesig när det gäller kräksjuka..

Men du har ju iofs inte blivit sjuk än så...

Krams

Inreda Mera Hemma sa...

Nä och jag äter ju väldigt mycket av alla sorter, tror ändå jag är lite immun mot vinterkräken?!? Blir inte att bjuda dig på hallonpaj vid nästa tillfälle då/Frida