onsdag 24 mars 2010

Sovit dåligt, en till bebis har kommit

Godmorgon

Sovit nån timme i natt, en bebis i rummet bredvid har skrikit hela natten. Sen hade barnmorskan möte utanför min dörr vid 6 tiden om tavlorna på väggen. Jag är vaken nu men trött, ligger på CTG kurva och sen blir det frukost. Motivationen är som bortblåst igen.:-(( tungt känns det igen, hoppas jag får något








besked som motiverar mig lite.

I natt kom äntligen emma och john lille son, Ludvigs stor grattis till er



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Umeå

3 kommentarer:

Anna B sa...

Hej hej!
Vill du ha en blixtvisit av mig imorgon? Jag jobbar till 16.30, å bussen går 18.15, så jag hinner komma förbi en liten stund. Önskas något speciellt?

Du gör ett grymt bra jobb Frida!!!!

Inreda Mera Hemma sa...

Hej, Ja jag vill ha besök kom gärna förbi :-))). Kram

Anna B sa...

Då gör jag det. Jag ringer dig under dagen imorgon o kollar läget! Kramar