söndag 7 mars 2010

Stackars fötter

Gokväll

Jag har jobbat hårt i helgen, vid middagstid på jobbet idag så sa mina fötter stopp, sätt eller lägg dig ner sluta gå på oss vi orkar inte mera, det har hänt 1 gång förut, ( för många år sedan då jag jobba på frasses


torget under festivalen, och efter ha serverat hamburgare i Xantal timmar) dom var så klart svullna och trötta. Och efter en helg jobbat så behöver dom vila.

Nu ska dom få vila i 8 timmar skulle jag tro. Nu är jag ledig från jobbet till torsdag förutom mötet på tisdag. För övrigt så händer det grejor här och fint blir det:-))

Godnatt


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Lina sa...

Visst är det fördjävligt det här med fötterna!! Fy!! För mig tar det fyra dagar innan fötterna återhämtar sig efter varje helg/ arbetsperiod jag jobbat.. Men å andra sidan ska man kanske inte klaga när det är de ända "biverkningarna" man fått! ;D

Gruvar mig inför helgen.. Tycker lite synd om mina arbetskamrater också som får dra ett lite tyngre lass pga mig! ;)

Är ledig till på torsdag om du är sugen på att hitta på något någon dag! Vi hörs!!