fredag 1 augusti 2008

Uppe tidigt...

Godmorgon
För första gången på min semester stiger jag i dag upp 7, nästa fredag tar min semester slut, egentligen på tisdag med ett möte på 2 timmar känns inte som det räknas nästan. I går när jag skulle sova så blixtra himlen, stod ute och borsta tänderna på altanen, och såg säkert 20 blixtar på himlen, coolt:-)

I Dag så ska jag träna en sväng, fika på stan, se AIK:s första isträning & åka till forsbacka. Blir en lugn sista helg på semestern, känns bra. Tiden har gått så fort 4 veckor har redan gått, 1 kvar...
Har haft en kanon semester:-) Är väldigt nöjd... har hunnit med allt utom en auktion, och det var ju mitt prio 1... har 1 vecka på mig, jag har dock slagit rekord i Loppisar, har hunnit besöka hela 8 stycken udda sådana...
Godmorgon

Inga kommentarer: