onsdag 13 augusti 2008

En trevlig kväll...




Gokväll
Lina & Emma har just åkt, haft en trevlig kväll, pratat kläder, dåliga såpor & silver. Jag & Lina ska gå en silversmide kurs i hop i höst, längtar massor. Jag har också jobbat ikväll det har damp ner 4 beställningar till ikväll, + en kund som ska ha bröllopssmycken till sitt bröllopet, så det packas, och skapas för full huggning hemma. Jag har också hunnit med att hämtat ut min älskade telefon & köpt en ny väska:-) 2 chinos är också inhandlade. Ett par beiga och ett par svarta:-) Nöjd, och jag har saknat min telefon massor.
I morgon så jobbas det 9-22, så det hinns inte med så mycket annat, jag ska försöka hinna träna men ja det finns helt enkelt ingen tid, nästa vecka jobbar jag bara mån, tis sen ledig nästan en hel vecka.
Mina nya chinos fick mig då på strålande humör, tänk vad glad man kan bli av nya byxor:-)
Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du köpt dina chinos? :D
/syrran

barafinasmycken sa...

Ellos hör och häpna:-)