måndag 18 augusti 2008

Skitväder


Godmorgon


Efter ha haft sommar en helg, bikinin åkte fram jag blev lite brun, så känns det som att nu är hösten verkligen är. Jag vaknade av åskan, & av regnet som smattra. Tur att man fick en helg med sommar värmen, jag hoppas verkligen att till helgen så kan vi ha kräftskiva och att vädret blir kanon...

Ja vi får se... Kan ni i helgen ??


I dag så ska jag



  • TRÄNA

  • HANDLA LITE GREJS PÅ STAN

  • DAMMSUGA

  • FIKA MED EMMA & SANDRA

Får se om jag drar igång en tvätt också. I morgon har jag möte hela dagen fram till 16, sen jobbar jag fram till onsdag klockan 21.00, vi ska nämligen i väg på en resa...


Ha en bra dag allihopa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Jag kom på 4 plats i Umeå. Men har jobb till Jul så jag är inte orolig. Söker bara igen och hoppas på att komma in efter jul =)

Ska köpa kort på friskvårds, kanske vi ses något där =)

Allt bra?? KRam