söndag 31 augusti 2008

LYX Shopping, lite tips






Godmorgon!

Denna månad har det blivit lite lyx shopping fast till bra priser, Lancome är ett av min favvo märken, och använder flitigt deras mascara, läppglans & concealer, Jag betalar ca 100:- / styck för dom. Ibland 130:-. Jag handlar dom så klart från Tradera.
Enkelt och smidigt, Kolla upp säljaren ordentligt innan du handlar, läs på omdömen. Jag handlar mest av denna dam, som är verkligen att lita på:-)
Idag så ska en hel del hinnas
*Sortera kartong och annat, åka till sopstationen
*Handla lite
*Tvätta
*Gör klart en beställning
*Posta paket
*Städa klart garderob
*Bränna ut alla kort på CD
*Städa Bilen
*Fika med Anna
AV någon konstig anledning så jobbar jag MASSOR nu, jag jobbar 9-22 i morrn , se jobbar jag 8-24 tisdag osv.... varför har jag lagt schema så??? Kunde väl ha varit ledig i morrn?? När jag jobbat helg... har inte lärt mig än hur jag ska lägga schemat så det blir bra... det lär jag mig kanske en dag, Godmorgon

Inga kommentarer: