torsdag 14 augusti 2008

Trött & snart rökfri ..

Gokväll
Nyss hemkommen från jobbet, trött är jag idag också... det har varit en tuff vecka, min första riktiga vecka. Jag håller också på att sluta röka, i dag blev det 3 cigg, innan den 1:a september ska jag vara rökfri....

Vi får väl se

Jag sitter här och går igenom min mail för 8:e gången i dag och lägger dom 2 beställningar jag fått i dag på hög... Denna vecka har jag fått in ca 27 stycken... på allt möjligt:-)


I morgon efter jobet så åker jag till forsbacka och tillbringar min helg där, med kräftfiske & god mat. Jag ska ta det riktigt lungt. Ha en trevlig helg alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig att du fixar att sluta röka!

Johanna sa...

fan va duktig du är som orkar ta tag i rökningen!lycka till å ha en trevlig helg!

Dessie sa...

Ha ha, jo dom som bara gick upp i rök.. fast jag vill verkligen att vi ska ha dom, så jag vet inte vad det är som stoppar oss?!? =) Det är välle bara att bestämma en dag och sätta igång! Sedan så kan ju Anna hänga på när det passar henne att vara med. ;) Toppen med rökningen gumman! Starkt jobbat!!

Anonym sa...

Heja Frida, hörde att du teamar upp med Rebban, jag håller tummarna för er! Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Jag jag hoppas nu verkligen att jag klarar det men är verkligen motiverad måste jag säga, tänk så bra man börjar må när man har slutat med skiten...
Tack för allt pepp... kan behövas