söndag 10 augusti 2008

Några rader om helgen ...


Gokväll
Helgen har gått snabbt förbi, men det har varit en fantatiskt helg, vi har förlovat oss, jag har börjat om att jobba och det har varit super trevligt. Inser mera och mera vilket kanonjobb jag har 6 vilken tur jag har som är en sån fin kille. I dag har vi legat i ganska bra på jobbet, satt upp hyllor och ordnat papper och bakat en god paj, som jag dock fick väldig magknip av:-(

Jag längtar massor till nästa helg då vi ska fiska kräftor, det är supermysigt. Iveckan så ska smyckena få vila lite och jag ska ägna mig åt träning, städning, jobb och annat kul. Tjejresan i oktober planeras för fullt och hotell är bokat redan:-) Ska spara spara spara så jag kan shoppa shoppa shoppa:-)
Jag ska också försöka börja läsa en bra bok i veckan...Jag tänker något med Jane Green kanske?
Godnatt

Inga kommentarer: