onsdag 27 augusti 2008

Bränt skinn

Gokväll!
Kom hem 15.00 i dag efter ha slutat 9.00 i morse, åkte direkt på stan och gjorde diverse ärenden, skulle köpte ett par skor var ju planen men den gick i stöpet, dom var inte så fina, det var nå fel på skinnet på skon hävda jag, men det tyckte inte expediten, hon sa att modellen såg ut så där, konstigt tyckte jag du INGEN av dom andra skorna i andra storlekar såg ut så, men bara så att ni vet så heter NYA HÖST modellen Bränt skinn, tänk er bruna stövlar med svart bås på, lite rökskadad och skitiga ?? Låter det snyggt?
Jag får spara mig till Sundsvall och leta där kanske dom har ju en hel del sko butiker...
Räkningarna har just betalats för denna månad , skulle behöva en sortering bland resterande papper det är lite rörigt...
I morrn åker min kära sambo till fjällen och är där till söndag, själv så jobbar jag hela helgen så det händer inte så mycket kul. Jag tänkte kanske en bio på fredag , någon som är sugen?

Inga kommentarer: