söndag 24 augusti 2008

Slut...

Godmorgon
Min energi tog helt slut i går efter middagen. Jag vet inte vad som hände, jag blev väldigt trött, men höll mig ändå vaken till 24 snåret, sov till 9.30 så ganska utvilade i dag, lite ont i halsen.
Kräftskiva i går :-) Väldigt trevligt & gott, Vi åt och vi åt... Nu är det nog slut ätit med kräftor för i år, känner mig mättad på delikatessen.


Min hälsena mår inte så bra, jag är svullen och foten mår nog inte eller bra, jag MÅSTE ta tag i min fot nu innan det smäller till... Läste just på en blogg att hans hälsena nästan gick av och fick ha gips i 3 veckor, så tydligen kan den nästan gå av! VA? Hur är det möjligt, shit vad nervös jag blir. Ska ringa min sjukgymnast i morrn, och cykla överallt, inte gå. Jag tejpar foten nu och lägger den i högläge. Sen googlar jag på hälsena...


Nu har jag googlat och tror att jag måste uppsöka en läkare... Jag har symtom som SMÄRTA vid belastning, det stod av att det kan krasa till, det har dock aldrig hänt...

Undrar om den håller?

Inga kommentarer: